Lemau Satu Badan!

hari ni,saya dan rakan rakan telah pergi ke UiTM ekspo yg sangat sangat membantu.best sbb dpt slip yg ada tick and wrong tu je sbb dah clear mana yg patut apply and apa yg tkboleh apply.at least tkpyh susah susah cari requirement dia.

lepas tu (!) Danial Khairi,ingin pergi ke UIA sebab nk check amenda tah.idk lah kan.so naik lah kereta dia and otw pergi Gombak lalu Batu Caves and saya pun berkata "hmm,aku teringin nk pegang patung besar tu do" yes,at times,i'm very random.so Danial pun terus "ha?nak?Jom" ingat dia buat lawak apa?memang betul pergi la bro!hahaha so me Jaa Lana Danial Syaqeel sidetrack sekejap,pergi melawat Batu Caves hahahaha.jakun gila sial.slalu lalu je nmpk patung besar tu,ni gua mmg betul depan benda tu lah!hehehehe.




so lepas tu pergi Gombak.boleh tahan jugak lah nk cari UIA tu.easy peasy lemon squeezy.and lepas tu,nk pergi MidValley pulak sbb ada lagi satu Edu Fair kat situ.sesat,sesat,sesat,sesat MasyaAllah.berapa jam dalam kereta!masuk lah semua angin dlm badan aku ni.dah lah tkmakan langsung -___-' lemau man,lemau!dalam kereta berjam jam buat apa tau?menyanyi melalak smua benda lah.pasang lagu yg random gila gila.paling tkboleh tahan Mr Boombastic tu aa.lawak gila.aku tkfhm macam mana org boleh nk hafal and nyanyi sekali hahaha and serious aa lagu Ice Ice Baby melekat sial dlm kepala.ni sumpah dah mcm another karaoke session hahaha



lepas tu,sampai lah kat MidValley.jumpa Farisha Raa Diey Abe and Khidhir.lepas dah bergembira suruh pak guard tu tangkapkan gambar,kterang yg dah berjam jam dalam kereta pun tktahan sgt,cari lah kedai makan yg best.nk fikir makan mana pun antara hidup mati ni!so,last last jumpa kedai Spaghetti Farm (??) wei,sedap lah jugak kedai tu surprisingly.murah pulak tu.and Syaqeel and Jaa yg before this bising cm gila babs punya,terus diam dpt makanan.wonders man,WONDERS OF FOOD.

kterang habis kan cheese dlm jar tu.thanks to Lana.dia mkn cheese tu mcm tu je and aku pun,apa lagi?join aa.hahaha.bila makan cheese banyak banyak tu kan,mulut cm melekat,so ckp pun mumbling and lawak gila bila Syaqeel buat lawak tp tkboleh gelak hahaha.and bila keluar kedai tu,bau cheese wtf hahaha.tp hari ni Syaqeel hyper terbaik sial (Y) tkpernah nmpk dia hyper smpai mcm ni.lain kali nk buat kau hyper aku suruh kau duduk dlm kereta berjam jam je aa,habis cerita tak?hehe

anyw,thanks Danial hantarkan balik.sumpah lepas ni aku belanja kau makan k? :')

0 comments:

Post a Comment

Top Menu

Antidote For Your Boredom