0 com

Lets Cut To The Chase

a) Diey ajak pergi Johor this weekend
b) Raa ajak pergi Melaka this weekend
c) Nak pergi Singapore dgn kakak kita next weekend
d) Atin ajak pergi Pulau Tioman one of the weekends
e) Jaa pulak plan nk pergi ATV

(!)(!)(!)(!)(!)

banyak lah duit aku nk pergi smua tempat.lagi banyak lah pulak masa nk pergi smua tempat kan.so this weekend tktau lah pulak apa plan?haiyalamak!hehe suka haiyalamak.macam cina + india.

say,why don't we clear the air?i don't know how many times i've stated this,but it seems like you need to be reminded.okay,sometimes,i don't even realize what expression is stuck on my face.bila aku rasa aku buat muka biasa,org baca expression aku expression yg paling menyampah dlm dunia,bila aku tksenyum atau tkpandang org ckp aku buat muka -.-' pastu bila org ckp aku terus "sejak bila pulak? O.O" bro,kalau aku buat muka,mmg tksorok aa.kalau boleh nk satu dunia nmpk and hell yeah,it will be obvious.

what i'm trying to say is,please don't make a statement of "oh,dia tksuka aku" or something like that by my expressions.i mean,if its true i'm giving you 'the face' i'll stare at you for as long as i can until you're uncomfortable.serious tktipu.don't jump to conclusions.it's one of the things i practice myself not to do,and i really do expect i get the same treatment.ni tkckp apa,tiba tiba diam and complain ckp aku buat muka wtf?ramai sial org ckp aku buat mcm tu

-______________________________________________-'

k dah puas membebel?btw,ada formspring.me kat tepi ni and it's screaming "ASK ME ANYTHING" hehehe ---->
0 com

Nothing But The Truth

BOLD which is TRUE.

01. You’re currently confused about someone’s feelings for you.
02. You have been in a serious relationship before.
03. You own an iPod of some sort.
04. You do not like your sibling’s girlfriend/boyfriend.
05. You drink too much alcohol.
06. You have been to the Olive Garden.
07. You have taken medicine of some sort this week.
08. It is really cold in your house right now.
09. You are extremely dependent on others.

10. You do not like to express your feelings in front of others.
11. You ate a lot of food today.
12. It doesn’t take much for you to cry.
13. People consider you a sappy sort of person.
14. Someone in your family is rich.
15. You have been to Disney World or Disneyland before.
16. You hate when people constantly talk about themselves.
17. You are a good listener, but you hate complainers.
18. Someone has called you for a serious medical emergency before.
19. You have had a serious surgery.

20. Your house has a spare bedroom.
21. Your house is old.
22. You have at least one cousin under the age of three.
23. You have never held a baby before.
24. You can’t handle toddlers.
25. You have had a painting in your room.
26. You have been to Canada.
27. You have been to Mexico.
28. You love cherry flavored lollipops.
29. You celebrate Easter.

30. You observe Lent.
31. You are Catholic.
32. You do not believe in God.
33. Religion is not important to you.
34. You want to have a BIG family one day.
35. You would rather have more sons than daughters.
36. You have more aunts than uncles.
37. You hate being too cold.
38. You currently are way more tan than everyone else.
39. You wear shoes in your house.

40. Your parents are clean freaks.
41. You are more messy than clean.
42. You are currently angry at someone.
43. Patience is so not a virtue to you.
44. Your desk is extremely clean.
45. Your bed sheets are either blue, green, black, or white.
46. When you hear ‘black & white’ it reminds you of Katy Perry’s ‘hot n cold’ song.
47. You have no clue what that song is.
48. You think rap artists are completely pathetic.
49. You are glad George Bush is out of office.

50. Politics are boring to you.
51. You take a vitamin daily.
52. You feel like you are sick often.
53. You hate throwing up.
54. You think it’s gross when people set food down on their desk at school with no napkin.
55. You also find it gross that people sit on top of desks.
56. You are now cringing at the thought of someone’s food where someone’s ass was.
57. You love getting bubble baths.
58. You do not like chocolate at all.
59. You are allergic to nuts.

60. You have been stung by a bee before.
61. You have been to the emergency room before for something.
62. One of your parents is 50 or older.
63. You are the baby of your family.
64. You hate broccoli.
65. Cooked carrots are good, though.
66. You go on Facebook too much.
67. You are really comfortable right now.
68. You like witty t-shirts.
69. You are a major fan of underground bands.

70. You have been on an airplane before.
71. You are not afraid of heights.
72. You consider yourself paranoid.
73. You have had a panic attack before.
74. The thought of being old and alone bothers you.
75. You would choose the elderly over children.
76. You feel like you’re living in the wrong decade.
77. You have smoked weed before.
78. You think it’s way too cold outside right now.
79. You love the thought of sleeping in tomorrow morning.

80. You would rather go to bed early and get up early.
81. You feel like the early bird catches the worm.
82. You are a big breakfast eater.
83. You are currently suffering from the common cold.
84. You are craving something salty.
85. You have been in a car today.
86. There is something plugged in near you.
87. You have heard of the TV show ‘Private Practice.’
88. You do not like medical television shows.
89. You prefer horror to comedies.

90. You adore Leo & Kate.
91. You think high-waisted pants look good.
92. You hate cheesy movies.
93. You enjoy camping out.
94. Bugs don’t bother you.
95. You do well in school without trying.
96. You are extremely jealous of someone currently.
97. You feel like you have changed a lot from 08-09.
98. You like energy drinks.
99. You like exotic animals.
100. You know the entire script of Mean Girls.

Tag Tag Tag lah. Nur Adlyna Siti Intan Syazana Wan Nur Shazwani Nik Syakir Farisha Areena Sarah Feeney Haniesha Nur Adilah Aizat Nurazhani Farhana

&&&&&&

Hanis Zalikha!

haha tkmasuk akal siapa yg kena tag tu.tau mesti bukan smua yg buat.at least pretend lah krng buat dlm kepala so that tksia sia je kena tag.hahaha.Aizat lagi aa,mati dah blog dia.Hanis Zalikha paling tklogic!hahahaha so what pejabat (???)

sorry,tgh sangap gila,tktau apa masalah(!)
0 com

#nowplaying

siapa dah tngk video clip 'The Only Exception'?! kalau tk,ni mesti kes tkde Twitter hehe :B kk,tengok lah!
i am just utterly amazed with Hayley's new look,but i prefer her original skin.i mean,its really great to know she's actually gorgeous,but i just think it would be better if she would keep rocking looking hot (Y) does it make any sense? fine,ignore je lah kalau tak k.



suka aa suara Katy Perry! i would go gay for Katy Perry (heavily noted : not literally) amik kau,dah siap bold.jgn ckp aku mmg ajar suruh jadi gay pulak -.-'
0 com

Shh Shh,You Hear That?

tadiiiiiiiii, @Penanana @Jaahenny and Alana came over to my house! aaaaaaaaaaaaaaa,lama gila org tkdtg rumah lepak!dulu waktu kat BU Lana Jaa dgn Fiza slalu dtg sapu keropok kat rumah :') kdng kdng dtg rumah nk tidur je pun ada.smua suka katil kita kan (Y)

anyw,they came around 12pm something.turun bwh muka baru bangun tdo tkingt punya.rumah kita kali ni kering la kawan kawan :'( mana tak,duduk rumah je,habis lah segala supply makanan.seminggu je kena beli susu 6/7 kotak.kaya Dutch Lady wei!

roti lagi ah tkpyh cakap.tgh hari makan roti,petang makan roti,malam makan roti,pagi pagi buta bfre tdo makan roti,bangun pagi makan roti.k,kalau bangun pagi,makan lah roti.tp tkpernah bangun pagi,so tktau la pulak HAHA segala jenis roti dah buat,roti dgn telur,roti dgn tuna,roti bakar dgn cheese,roti dgn cheese spread,roti dgn peanut butter,roti dgn nutella,roti dengan gula senang smua lah.nasib Gardenia roti sedap,tp lagu mcm !@#$%^&*() sakit telinga dengar

okay fine fine.smua fhm lah intake makanan kita bnyk k :B so nasib lah @Penanana dgn @Jaahenny bwk nasi lemak.tuan rumah pun sapu sikit,thanks k!lepas tu sedar sedar je dah petang :'( so fast mannnnnnnn.so apa lagi?


















"Jangan lah hempap aku!aku tau lah aku kempeng!" - Jaa.okay,dah blaja perkataan baru. 'kempeng' :B







hahahahaha bodoh kan the last few pictures?then sedar sedar je dierang dah kena balik :'( so sad ma baby :'( bila la lagi org nk dtg rumah kita nk lepak je.hehe.slalu kita je dtg Taman Tun,skrg korang dtg Bukit Jelutong :B wowee,thanks babies.hari ni ILY k.haha

DATANG LAGI,DATANG LAGI :')
0 com

Another Happy Ending

on 13th February,it was finally Abg Harith's reception :D wohoo ohyeah.waktu kat Parit Buntar tkdtg sbb well,banyak lah sebab tkdtg actually.dapat jumpa smua org balik :') only Abg Syafiq was missing.dgn I'in and the twins.dpt jumpa Ibu some more.lama tknmpk :O kalau tk dulu dtg rumah tngk AF.hahaha

gambar ni baba ckp tampal besar besar and cmpak dart tngk siapa kahwin dulu. hahaha



ketua semua budak budak gedik

Me Baba Kak Ika Adilah
Ba,asal baba dpt badge tu?
apa kerja uncle?
oh,baba kena lap lampu kat atas
hahaha
eh,kerja baba susah,nk kena check lampu mana dh terbakar
okay,i dah boleh bayangkan uncle naik lap lampu
uhh,yeah,but i don't see that happening

waktu nk merenjis renjis tu,i swear,mama's siblings was the most entertaining.

Mak Long & Pak Long
Pak Long : eh ni kena buat action kan,tkpyh buat betul?
Mak Long : haaa,kk,buat buat mcm amik je

Mummy & Pak Ngah
yg ni tkingt.tp lawak aa (gelak sorang sorang)

Mama & Baba
Mama : eh?sejak bila pulak anak aku atas pentas ni? *looks at me*
Baba : okay uda,jangan balik lambat tau (???)

Ibu & Uncle Mahmud
my sister : Ibu,jgn amik bnyk bnyk sgt,dah nk habis
Ibu : apa?jgn amik bnyk bnyk? *grabs a handful and throws it at Abg Harith* cepat dpt anak! *grabs another handful and throws it to the pengapit* cepat kahwin! *main campak campak*


my sister and brother



muka muka dpt duduk meja VIP *muka paling tkpuas hati*

pelamin je smpai RM(5-digit).JE,JE.

mummy :')

oh yeah.all the cousins :') tktau kenapa baba join skali and tkkenal budak depan skali tu,tiba tiba je join haha

Ibu sibuk nk amik cake tu.

tak fhm obsessi along dgn pose ni -.-

my brother and kak nad :')

all in all it was a great day :') kaki macam nk patah,but its all gooood (Y) me and Aya even get to play with the mic utk panggil Mak Long "SUARNI,SU-ARRRRR-NI mana?sila naik ke pentas" and then Mak Long ckp "eh,nama Mak Long bukan mcm tu!dia Suannnni,'Suar' tu sebut mcm 'Swan' okay?Swan-ni" hahaha okay Mak Long.

okay,siapa next nk kahwin?hehe
0 com

Get Ready For Me,Love


anyway,sorry for the sudden private blog :O well,something happened and i freaked out.and the first thing that i would save in this hoo-ha cyber world is my blog hahaha.you see,when i'm shocked,i would do a few things.senang cerita,bila terkejut la kan.

one,for sure,i would go mute.nothing will come out from my mouth,and it looks like i've spaced out.

two,if it's a message,for me to read or anything,i wouldn't read it instantly.i would pause and get myself ready for it.then i would read it

three,i would take deep breaths.kalau kat Twitter post " *tarik nafas* " tu makna tgh terkejut la tu haha

and after all that,i would just pause a moment,to register everything in my head and just shut up about it.it takes a few days until i pass on the story to anyone else.kalau terkejut kan,muka je expressionless,walhal dalam hati menggelabah tkingat punya.cuba tanya Ann

so its been a few days and ramai gila org tanya kenapa blog private and mintak invite :') so nice eh?whithin this year,dah 3 kali dah private blog sbb gelabah.tp sekejap je.after one day dah biasa balik.tp latest,lama sikit,tktau asal :|

kalau blog tiba tiba private kan,krng tau la kenapa and be prepared Jaa Lana and Ann (!) that means i have a story hahaha anyway,i would never private my blog.tkde benda nk private pun.but Twitter stays private until certain time.and i hate that too.

!@#$%^&*()!@#$%^&*()!@#%^&*()!@#$%^&*()!@#$%^&*()!@#$%^&*()!@#$%^&*()!@#

cuba korang baca cerita ni!what a way to struggle yourself up. Here Enjoy :')

0 com

Skadoosh!

yesterday,planned with @Jaahenny and @TMSyaqeel to watch a movie.so pagi tu pergi la rumah @Penanana dulu and met @Jaahenny there.lama la jugak stay rumah dia.dah la mengantuk gila masa tu.between the range of 7AM-2PM,i'm suppose to be on my bed.mmg paksa mata bukak time tu.haha

@Jaahenny saw the bruise on my left feet and she said "Ya Allah!" *bends down and start to scratch my feet with her thumb* "tak hilang lagi ke kotor dia?" "WTF?JAA,SAKIT AA!tu lebam la bodoh!" "oh.HAHAHAHA"

then teringin pulak nk pergi Tutti Frutti.so @Penanana drove us there.first time pergi woo haha nasib ada @Uzmaaa so dia explain pasal how much they charge smua bla bla bla.suka okay Very Berry Raspberry haha got gummy bear on top some more! @Penanana drop me and @Jaahenny off at somewhere near OU.

so bila smpai beli la tickets.brain storm gila fikir nk tngk movie apa O.O then while waiting for the movie,me and @Jaahenny walked around OU.went to see Majid and Farid at Haagen Dasz and lama jugak cakap dgn dierang haha.jumpa Dayana at Dorothy Perkins and she told us her break was at 2pm,so we had lunch with her.Atin break pukul 4pm :'(

jumpa Vijaya okay!haha sumpah best dengar dia membebel pasal sekolah dia.and then we went to Sushi King.Diey mula mula order la Pepsi,then bila dia tengok harga kat belakang dia cm "WHAT?kak,tkpe lah,cancel Pepsi" hahaha saving tkingat punya minah ni

and when it was near to 3pm,we have to leave.the movie starts at 3pm.Diey returned to her work and met @TMSyaqeel at GSC.soo,tengok cerita apa tau?Adnan Sempit hahahaha tktipu lawak gila movie tu.serious tkrugi aa duit korang haha "This guy try to sabotage disposable!" hahahaha dah la kterang 3 gelak nk extra kuat je -.- hahaha tp Wawa dgn Bobby tu best aa.ckp lu gua dgn byf sendiri (Y) haha

while dlm movie,Majid called me sebab dia tgh break haha makan sorang je la wei.after the movie,met Majid at Cotton On and jumpa Fiza and Nat :D ada cardigan rm30!tempted gila nk beli.duit dah kempis gila ni.tp @Jaahenny la,masuk otak org then tiba tiba,terus beratur kat cash register hahaha

just when we're about to have some real fun,my mum called already.so kena bla :'( so sad man,but not a bad day! :D

@Afqhrzk
0 com

One Of The Many

went to the Nokia Launch thingy.sumpah bila nk masuk tu macam eff gila k.dierang cm gila babs berebut nk masuk tkingat punya and while they were pushing to squeeze in,my feet got stuck under the wooden plank and they kept pushing O.O sumpah masa tu rasa kaki nk tercabut?and mcm bfre this i usually wonder mcm mana org boleh mati kena pijak kan?NOW I KNOW.serious tktipu :O anyway,kasut smua rasa mcm nk tinggalkan je time tu haha.its a good thing that Nokia dude that pulled me and sister up was cute.wasn't that much of a disaster :P hahaha

saw Syakir Flab and Khidhir.dierang excited gila cerita dierang jumpa the whole band while they went for a swim (or something like that.tkingat jalan cerita) and then Sha Wa Syaqeel Firdaus and Ilman came.first they did the song mixing or wtv.keluar lagu Sexy Chick mmg ni excited semacam hahaha that time hyper gila,lompat tkberhenti (Y).then,Sixth Sense was up and Syaqeel tau smua lagu wohooo,all this while me and Sha tkhabis habis ckp "kalau concert kena bwk (insert name) best ni,dia tau smua lagu" haha and Syaqeel was there to sing all the songs haha i was hyper during Aizat's performance.haa ni pun Syaqeel tau (Y),even my sister haha.

lepas tu org Hong Kong mana tah naik.and finally it was Boys Like Girls.gilaaa,group sblh kterang ni mosh tkingt dunia punya O.O but i guess they're not as wild as the ones Syakir described at his blog.Jaa pakai heels lompat mcm org gila jugak -.- and she almost fell when one of the moshing dudes were pushing everyone around and nasib la Syaqeel masuk sebelah Jaa.Sha climbed on top of Firdaus and sumpah mamat tu mcm tksedar ada org atas bahu dia,lompat sama tinggi jugak.and some girls at the back cm cuak gila takut Sha jatuh hahaha




when it was all over,my sister's byf offered me and Jaa his backstage pass to meet Boys Like Girls O.O dah excited okay pergi belakang smua dah smpai diri depan dressing room dierang dah tp guard tu tkkasi masuk :( dia kata no pictures :'( so close yet so far away?

bila dah smpai rumah baru la terasa kaki tu sakit mcm mana.excruciating okay.thank God i have that sponge bath thingy so mcm scrub slowly.lepas dah basuh tu the next day mama mcm "KOTOR NYA KAKI" "maaa,dah basuh laaa" "habis tu,asal ni?" "tu lebammmm :'( "


i know i know.its not that bad.lebam je everywhere.tp lately kaki slalu gatal.tkkn nk garu kot?!its a curse i tell ya!
0 com

Keep Rollin' Rollin' WHAT?

video

hahaha tkfhm pun ckp apa ok -.-' main tibai je.kerja Firdaus aa ni

Top Menu

Antidote For Your Boredom